آرامش در بازار گوشت قرمز/ کیلو شقه و راسته گوسفند چند؟| 7 آبان 1403

قیمت گوشت قرمز با نوسان کمی همراه بوده و هر کیلو گرم شقه و راسته گوسفند در قصابی‌های سطح شهر بین ۶۸۰ تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر است.

بطور معمول بازار کالاهای اساسی در نیمه اول سال و آن هم به دلیل گرما و فسادپذیر بودن محصولات، قیمت پایین‌تری را تجربه می کنند و از سوی دیگر در نیمه دوم نرخ‌ها روند افزایشی به خود می‌گیرند.

براین اساس و در حال حاضر هر کیلو گرم گوشت مرغ در بازار در مرز یکصد هزار تومان است در حالی که این مبلغ در تابستان بین ۷۸ تا ۸۸ متغیر بود.

هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ نیز به عنوان یکی از محصولات پروتئینی پر مصرف که در اوج گرمای تابستان به ۶۹ هزار تومان کاهش یافته بود امروز بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار تومان در حال فروش است.

وضعیت بازار گوشت قرمز کمی متفاوت تر از بازار گوشت مرغ است و قیمت در بازار گوشت قرمز در حال حاضر با نوسان کمی همراه بوده و در کنار عرضه گوشت دولتی هر چند محدود در میادین میوه و تره بار، نرخ گوشت در قصابی‌ها نیز از تعادل نسبی برخوردار است که بخشی از آن به مازاد عرضه دام در این مقطع زمانی بر می‌گردد.

 براین اساس امروز قیمت هر کیلو گرم شقه و راسته گوسفند در قصابی‌های سطح شهر بین ۶۸۰ تا ۷۰۰ هزار تومان متغیر بوده و با نیمه اول سال که بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در نوسان بود تغییری وجود نداشته است.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود